Maten är snart klar!

Nu är T här, Tindra blev överlycklig när jag berättade att han skulle komma hit. Hon ställde sig på golvet i vardagsrummet och dansade, hoppade och sjöng: "Tobbe kommer hiiiiiit, jag ska leka med Tobbe! Tobbe ska leka med miiiiiiig för han kommer faktiskt hiiiiiit!". Maten står på spisen, kasslergryta med ris blir det idag. Sen är det dags för barnen att ta ett litet bad igen, och sen är det godnatt för den lilla och en liten leksstund för den stora. Tindra ska nog få somna i stora sängen ikväll, igår fick hon somna i Sofies säng som står i vardagsrummet. När jag bar in henne i sovrummet fick jag nästan mjölksyra i armarna! Haha, att en så liten tjej kan vara så tung. Helt ofattbart.
Nu måste jag kolla maten igen.

Snällheter
Postat av: Maria

låter som att ni har det riktigt mysigt :-)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback