Min drömprins och jag.

Jag skriver ganska vanliga, tråkiga och svårlästa inlägg i min blogg. Det är den uppfattningen jag har fått nu när jag läst igenom allt jag skrivit från början till slut. I vanliga fall har jag världens bästa blogg jag kan läsa för att få lite inspiration, men för tillfället skriver den personen inte speciellt mycket i sin blogg. Och nej, jag "kopierar" inte någonting som den människan skriver, det är bara det att jag får sån skrivlust när jag läser hennes blogg.


Jag har förresten funnit min drömprins. Vem det är kan jag tyvärr inte berätta ännu, men i sinom tid kommer alla få veta. Jag är kär och galen i den här personen, han är fin. Omtänksamhet är något som är väldigt viktigt för mig och det är en av de egenskaper han har. Han är så omtänksam och snäll. Han lyssnar på mig, vi pratar med varandra, vi umgås och har roligt tillsammans. Det är fyra personer som vet om det här, min syster är den ena och min mamma den andra.



Imorgon kommer det bli en riktigt rolig dag, det är jag säker på! Det är nämligen så att Carro, N och Melissa har kommit tillbaka till Södertälje, så imorgon blir det nog en heldag med dom. Det ska tydligen bli fint väder imorgon också, så jag kan nog locka med mig dom små nissarna till lekparken.


När vi var i Jakan för att lämna Tindra så hade Kevin och Christopher pusskalas med varandra. Det bjödspå pussar och kramar till höger och vänster, Fia fick också jättemycket pussar och kramar trots att hon och Ticke inte träffas så ofta. Det är så skönt att vara hos dom nuförtiden, förut grät Ticke hela tiden, han ville bara vara hos mig. Och han ville absolut inte leka, han skulle bli buren hela tiden. Till sist var det så illa att jag inte ens fick gå på toaletten själv. Numera springer han ifrån mig i princip så fort vi har kommit innanför dörren. Han springer omkring och utforskar, försöker leka med dom andra barnen och är allmänt social. När han satt hos A-K förut så skrek han bara efter mig, men nu går han till henne självmant - vilket ju är skönt för hon är ju ändå hans gudmor.

Jag planerar att ta mig ut till Jakan snart igen, kanske t.om på fredag eller lördag. Ska träffa några som jag inte träffat på väldigt länge. Jag vet inte vad vi ska göra ännu, det får vi se i helgen, men jag vill iallafall ha riktigt roligt!

Nu ska jag gå in från balkongen. Jag ska äta en macka, dricka en kopp te och sslappna av lite innan det är dags för sängen (vilket det var för x antal timmar sen).

Snällheter
Postat av: BrutalSlakt

Haha när jag läste "han skulle bli buren hela tiden" så läste jag "han skulle till buren hela tiden", bah öhm buren!? :P


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback