Och nu vet såklart hela släkten om det!

För ett par månader sen hände en sak som jag tyckte var ganska pinsam. Det var väl egentligen ingenting speciellt med det på så sätt att jag gick och berättade för folk, men några stycken märkte vad som pågick. Jag vet att man inte kan lita på att lilla N håller tyst om saker och ting, men jag trodde aldrig att han skulle berätta för mina släktingar! Men nu är det så att både min farbror och min pappa vet om det här och det är det som gör det så pinsamt...

Snart fyller pappa 51 år, den 1:a augusti! Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till honom, vi får se hur det blir med den saken. Och imorgon hade jag tänkt köpa något till Melissa som fyllde 2 år i söndags.. Och nästa vecka, på torsdag, fyller Kevin 2 år och jag vet inte vad jag ska köpa till honom heller... Det blir nog bra, vad jag än köper eller fixar fram.

Har suttit och spelat lite Super Mario, ovanligt va? Jag är verkligen tänd på det här spelet, men jag skulle nog hellre vilja ha Nintendo 8-bitar. Det är så himla mycket roligare.

Jag kommer nog inte uppdatera förrän sent i natt eller imorgon bitti, för nu måste jag städa. Det är nämligen så att B kommer hit imorgon och hälsar på, han vill se hur jag bor och så, sen åker vi till Jakan tillsammans och äter tårta och kanske spelar lite Wii. Jag ska försöka få lite ordning i bokhyllan som jag har ställt i hallen... Det ser helt för jävligt ut, men hela lägenheten ser bättre ut än vad den gjorde för 2 månader sen. Jag börjar med att diska, tvätten tar jag imorgon. Likaså dammsugningen och golvtorkningen. Undrar om jag ska försöka våga mig på att få rent fönstrena ute på balkongen... Hua!

Snällheter
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

Postat av: BrutalSlakt

Super Mario ettan går bra på nintendo 8-bitars eftersom man spelar igenom det fort. Trean är dock lite jobbigare eftersom man inte kan spara. >.< Det är dock sjukt dåligt att de inte har vanliga super mario till gamecube. Sjukt dåligt.

2008-07-15 @ 23:56:11
URL: http://thecarina.blogg.se/
Postat av: anne

Ja, ibland bara måste man. Städa alltså..

2008-07-16 @ 21:42:48
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback