Rasputin, Rasputin, släpp ner ditt långa hår..

.. eller var det Rapunsel?

Det är verkligen full rulle hela tiden när man har två barn att ta hand om! Tindra vill göra massa saker som stora tjejer får göra. Ticke vill mest bli buren och spela på sin keyboard. Men nu sover han, så jag och Tindra har ätit fiskpinnar med makaroner, ketchup och remouladsås. Ketchup till fiskpinnar hade jag aldrig hört talas om innan jag träffade lilla Tindra!
Hon ska förresten få titta på Anastasia idag igen, det är hennes egna önskemål. Hon tyckte den var "alldeles hemskt bra! Och så var det latteläskigt när den där fula gubben dog..". Nä, nu äter hon chokladpudding, så jag ska starta filmen åt henne.

Snällheter
Postat av: BrutalSlakt

Ketchup och äggsås <3


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback