Så hett och kvavt i luften!

Jag har haft väldigt ont i huvudet idag. Det kanske beror på att jag druckit på tok för lite vätska (visste ni förresten att man kan överdosera vatten?) eller så är det för att jag är jag. Vi har hunnit med mycket idag, åkt ner på stan två gånger, träffat T två gånger, åkt buss massor med gånger... Vi gick en liten promenad från T till Carro. Stannade där en liten stund, innan vi gick till bussen. Vi satt med T ända ut till Gärtuna, sen fick vi skjuts till Östertälje Station.
Väl hemma igen stekte jag pannkakor, ett supergott recept från min mamma! Fast jag har ingen ljus sirap hemma så jag äter helst inte pankisarna då..
Imorgon ska jag och Ticke till Jakan för att säga grattis till B, kanske hinner ut en sväng till Maria också? Jag hoppas det, för vi träffas så himla sällan numera... Och jag vill att du ska bli normal, få pengar och köpa et tbusskort så att ni kan komma hit och hälsa på ett tag också. Skulle vara dunderkul!

Jag är grymt urfattig! Jag har typ 10:- just nu, och 7:- på kortet. Räcker till 2 liter mjölk... Men jag får pengar imorgon så jag ska köpa hem lite sånt som jag behöver. Jag kanske får tummen ur imorgon när jag ändå är i Jakan så att jag kan lämna in mina tider till PG. Jag är urdålig på sånt där. Eller så kallas det pengaångest. Pengar är det värsta som finns, men ändå är jag så beroende av dom. Usch och fy!
Jag önskar att jag kunde få resa någonstans, till Spanien eller Greeeeekland! Åh, vad mysigt det skulle vara!

Jag ska fortsätta drömma mig bort ute på balkongen, för inne kan man ju inte sitta. Min TV gick nyss sönder tror jag, den sa "poff!" och så slocknade den och nu går den inte sätta på igen. Men det är inget jag deppar ihop över!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback