Strålande sol.

Jag vaknade av att Christopher låg i sängen och och pratade och klappade på sin elefant som han har. När han såg att jag låg och tittade på honom avfyrade han världens största leende och sträckte armarna mot mig, så jag lyfte över honom i min säng. Vi låg i sängen och myste ett tag innan vi gick upp för att äta frukost, köpte låglaktos filmjölk till honom igår. Vet ni förresten hur mycket en låglaktos mjölk kostar? Nästan  f e m t o n  kronor! Helt sjukt att det är så dyrt med en liter mjölk..

Idag tror jag inte att det blir så mycket gjort, jag ska nog tvätta lite bara. Och så ska jag nog gå ner på stan till lekparken och låta Christopher springa av sig lite där. Vi skulle egentligen träffa mamma nere på stan idag, men det bilr ingenting av det för hon har köket där hon bor, så hon kommer nog vara ganska trött efter det. Men hon kommer hit imorgon, vid tvåtiden tror jag det var.

Det är så himla fint väder ute idag, så jag skulle vilja åka och bada någonstans, men jag vet inget ställe i närheten av Södertälje, så det blir ingenting med det ändå.
Om du bor i Södertälje, vet du om det finns någon plaskdamm för småttingar här?

Snällheter
Postat av: Therese

vi bor också i fornhöjden på nr 70 =P därför som jag sett dej ett antal gånger =)

Postat av: Therese

hihi vet det.... =) vilken våning? jag bor på 2:a

2008-07-03 @ 11:21:55
URL: http://thessia.blogg.se/
Postat av: BrutalSlakt

Den enda laktosfria mjölk som jag tycker är god att dricka är valios, den kostar typ 18kr. Lite jobbigt. Men tack och lov för lactasin. :D

2008-07-03 @ 11:27:25
URL: http://thecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback