TÄVLING! Vinn smycken från AnAzon©

Jag kommer lägga upp en tävling här i bloggen lite senare. Vinsten är ett halsband och ett par örhängen från AnAzon©

Håll utkik! Det blir nog första och sista gången jag gör det och det är bara för att jag inte har någonting att göra sen.

Snällheter
Postat av: Linda

Okej, kan förstå det när man skaffar barn så tänker man mer på det och ser efter saker till det än till sig själv. Och så kommer ditt liv se ut kan jag berätta troligtvis för min mamma hon köper tyvärr aldrig saker till sig själv hon köper i stället kläder och saker till mig hela tiden. Brukar bli att jag bokstavligen tvingar in henne i provhytten och fram till kassan haha. Men som tur är så tackar hon mig för att jag tvingade henne att köpa sakerna sen! :) Men som mamma får du absolut inte glömma bort att skämma bort dig själv ofta för det förtjänar du verkligen! Glöm aldrig det! :)

Hon ska plugga där, mode skola har hon kommit in på så jag får hoppas att hon kommer trivas men kommer bli jobbigt när man bara har ett syskon att bli helt ensam hemma igen nu när man har vant sig i ett år att haft henne hemma efter studenten :/ Inte så lätt att hälsa på henne heller eftersom hon inte ens kommer att befinna sig i samma land som mig men vi kommer att försöka lösa det på bästa sätt :) Så jag har lovat henne att följa med henne när hon flyttar över dit med ena kusin. Kommer böla sönder när jag ska lämna henne haha ^^


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback