Ticke kissade på toaletten!

Ticke vaknade vid tretiden i natt, så det blev inte så mycket sömn för min del. Det tog ett bra tag innan han somnade om, han väckte t.om Tindra så hon frågade mig om jag kunde hålla för munnen på honom så att hon fick sova igen. Sötnosen. Han somnade om till sist iallafall och sov ända till halvtio! Så det blev sovmorgon för oss allihopa, men inte mycket nattsömn. Vi skulle egentligen åkt ner på stan och gått till Dalparken idag, men det är ju ingen sol ute, så vi är hemma istället. Barnen har badat och lekt lite grann. Nu sitter Tindra och matar Ticke med makaroner och köttbullar "för det vill han ha!". Tindra har varit duktig och bakat chokladbollar, så dom står i frysen just nu och väntar på att bli uppätna. Medans jag gick och hjälpte Christopher med keyboarden så gjorde hon en lite "snögubbe" av tre chokladbollar, hon satte t.om dit en näsa!
Lite senare ska vi åka buss med T, för han kör 753:an vid 15. Ska ner på stan och byta till 760 för jag måste köpa blöjor.. Upptäckte i morse att det bara finns sex stycken kvar, och det kommer man ju inte långt på. När Ticke och Tindra hade badat och allt sånt och Sofie hade gått så testade jag att sätta Ticke på toaletten, bara för att se hur han reagerade. Han såg lite osäker ut en stund, men sen blev det tydligen lite roligt så han skrattade så han kissade på sig (eller ja, i toaletten då). Han såg jätteförvånad ut och ville ner fortfortfort.

Tindra ville ha fiskpinnar till lunch så vi ska börja röra oss mot affären strax och köpa remouladsås.


Snällheter
Postat av: BrutalSlakt

Det ska ju va äggsås till fiskpinnar! <3


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback