Jag älskar Hippo!

Åh, jag har så tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot att komma ut ikväll, men jag får ta det imorgon istället. Christopher vaknade till liv igen efter en timme, han somnade på vägen till affären runt sju. Så nu kommer han antagligen vara vaken en liten stund... Men han får inte vara det alltför länge, för då kommer han vakna så sent imorgon och jag har verkligen ingen lust att umgås med en jättegrinig Ticke då. Nu är vi ute på balkongen men vi ska snart gå in. Vi har en liten mysstund i soffan, han försöker tigga chips av mig, men han får russin istället. Perfekt godis för en liten grabb!

Imorgon ska jag till Jakan och träffa några stycken, kanske följer med L ut om jag får tag på ett par tre hundra. Sen måste jag hämta resten av min lön från Pergola, dom hade skrivit fel tider och jag har mina tider hemma. Men jag ska lämna in tiderna imorgon, så förhoppningsvis får jag pengarna då!

Jag älskar Tickes nya tröja! Den är v-ringad, svart och tunnstickad. Ska kolla runt på H&M's sida också och kolla om jag hittar någonting fint där på rean. Måste ju köpa ett regnställ åt honom, för snart börjar han dagis. Jag är så nervös över det...  Men jag tror att om jag klarar av det, allt med inskolningen och så, så klarar han det också. Jag har ganska svårt för nya människor, även fast det inte krävs att jag ska lära känna dom. Så det gör hela min tillvaro så mycket svårare. Jag har t.om svårt att ringa och prata med folk jag inte känner, typ myndigheter och liknande. Det är jättejobbigt för mig, men jag försöker tänka bort allt det där ochd et måste jag komma ihåg att göra även under inskolningen. Fixar jag bara det så kommer allt nog att gå galant!

Jag önskar att jag hade några tusenlappar att röra mig med... Hade jag det så skulle jag lätt gå in på
Hippo och köpa massa nya kläder till älsklingen!

Jag och Christopher har suttit och tittat på Simpsons och Family Guy. Avsnittet på Family Guy hade jag redan sett, så vi bytte kanal. Rättare sagt så bytte Christopher kanal, han gillar att göra det. Han vet att han inte får trycka på knapparna på TV:n, för det har hänt flera gånger att han har sökt nya kanaler och då får jag sitta där sen och leta reda på dom rätta kanalerna... Igen.

Nu är det dags att gå in, ska lägga mig med Ticke en liten stund. Väntar på att T ska ringa mig så jag får veta hur det blir nu ikväll / i natt.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback