Auktioner på Tradera!

Jag ska lägga upp ett av mina absoluta favoritklädesplagg. Det är en långärmad bodysuit från IdaT. Den är helt underbart söt, brun med apor på. Tyvärr är den för liten för Ticke nu. Den är i strl. 74, så den har han inte kunnat ha på minst 1½ månad.

Visst är den helt underbar?


Har ännu mer kläder som jag ska lägga upp så småningom. Jag måste bara ta kort på allting först och kolla så allting är helt och rent. På tal om hel och ren... Jag har lagt in mängder av kläder i garderoben och i Christophers byrå! Så nu känner jag att jag är värd en klapp i ryggen eller kanske två.

Jag ska nog spela lite Super Mario nu och vänta på att T ringer upp mig. Jag hoppas verkligen att han ringer snart, för jag är så trött att jag ser fårskallar!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback