Nya kläder.

Christopher somnade ju ganska sent igår, men han brukar vakna tidigt på morgonen ändå. Vi vaknade till liv vid tjugo i tolv, så jag är helt utvilad. Det är jätteskönt att ha sovit så länge, för det var ett tag sen jag fick göra det. Men jag vetnågon som inte får sova middag idag, det blir sängdags för unge herrn vid 19.30-20.00 som vanligt istället.

Jag fick ju hem mitt presentkort igår, på 300:-, så idag har jag varit nere och köpt ett par nya byxor en ny tröja till Christopher. Presentkortet fick jag
härifrån. Byxorna har jag kollat på ett bra tag nu, men jag har inte haft pengar till att köpa dom någon gång när jag varit inne på H&M. Eftersom det var rea nu fick jag byxorna för 98:-, dom har kostat 179:-. Tröjan fick jag för 79,50:-, den kostade 129:- förut. Jag köpte i strl. 86, för det är fortfarande lite för stort för honom.


Snällheter
Postat av: Carro

Snygga kläder!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback