Haru fel på ögat, ällä?

Christopher vaknade till en liten snabbis för en stund sen. Det kanske var för att han var lite kall, för jag hade lämnat vädringsfönstret öppet (dumma mig!). Det är inte så bra för hans astma när vädringsfönstret är öppet på natten, luften är så fuktig då och han blir jättehostig, så jag brukar stänga det när han ska sova, men jag är inte mer än människa... Även jag glömmer saker ibland, speciellt när de thar varit jättevarmt på dagen. Och eftersom vi har solen mot våran lägenhet från halvtvå tills den går ner så är det alltid sjukt varmt i alla rum här! Därför glömmer jag bort det ibland.

Jag har bakat kladdkaka i brist på att göra något annat och så diskade jag medans den stod i ugnen, så nu är det bara några tallrikar, en saftkanna och lite bestick kvar.

Folk i Sofies skola tar fel på mig och Sofie (även fast dom är kompisar med henne). Så jag måste fråga; är vi så lika varandra, eller är det bara det att folk har  s y n f e l ?


Snällheter
Postat av: Emma

Godmorgon!! Hoppas lillkillen sovit gott hela natten! Idag ska det bli toppenväder, hoppas ni får komma ut lite!



Nej jag är född och uppvuxen i järfälla, dock i viksjö och har bott i kallhäll sen i oktober. Men har inte varit runt så mycket här så därför är kallhäll som ett mysterium för mig! ;) Var bor ni någonstans?

Postat av: BrutalSlakt

Ni har vissa drag som liknar men inte så man tar fel på er. :P Det är dock fortfarande konstigt att se dig med blont hår. :P

2008-07-02 @ 09:55:59
URL: http://thecarina.blogg.se/
Postat av: Therese

ni är lika =)

2008-07-02 @ 22:19:24
URL: http://thessia.blogg.se/
Postat av: Therese

man ser allt skillnaden på er... =) japp det gör han så han strejar för fullt nu.... suck.... har gått förbi dej ett antal gånger =) har du bytt msn igen eller?

2008-07-02 @ 22:51:42
URL: http://thessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback