Nästa... Skanssundet!

Igår somnade Christopher väldigt sent, kanske runt tvåtiden. Det har ju sina anledningar men dessa tänker jag inte skriva ut i bloggen. Fick iallafall tillbringa den här dagen tillsammans med Thessia och de två små söta barnen. Gick ut i lekparken som ligger utanför min port och satt där ett bra tag. Eftersom Christopher somnade så sent igår så sov han även middag väldigt sent idag (klockan var väl runt 17). Han fick sova i en timme så att han var lite utvilad.
Imorgon ska jag, mamma och Christopher ner på stan. Vi ska fixa nytt legitimation till mamma och så ska jag se om jag har pengar till gardinstänger också, för nästa helg får jag förhoppningsvis mina gardiner! Lycka.

Lägenheten är helt nystädad, det är jättefint nu. Såg ut som ett riktigt bombnedslag igårkväll när jag gick hemifrån, balkongdörren är trasig, min kamera är trasig... Men nu är det riktigt fint igen, förutom balkongdörren. Jag ska ringa till Telgebostäder imorgon och be dom komma hit och kolla upp vad det kommer kosta att laga dörren, för dom kan bli tvungna att byta dörrkarm också.

Jag har fruktansvärt ont i ryggen, nacken och på och i huvudet. Ryggen och nacken har jag antagligen ont i för att jag har sovit konstigt och dåligt i natt. T sa att jag ska ringa och boka tid för massage, men vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag iallafall dricka upp min Coca Cola och vänta på att lilla T kommer hit.

[   Förlåt mig för att jag bröt mitt löfte, T   ]

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback