GRATTIS MELISSA, TVÅ ÅR IDAG!

Ja, nu är jag hemma igen. Åkte till Jakan igår för att träffa A-K, N och några till. Satt och spelade, eller försökte spela, Guitar Hero... Som ni säkert förstår gick det inte så bra.

Christopher har varit med sin pappa igår och idag, dom träffade hans farfar. Han bjöd dom på glass, så Ticke var väl jätteglad. Sen kom T och Ticke hit igen, umgicks lite och så.. När T hade gått blev Ticke helt galen. Han skrek och han slogs, han sparkade undan allt som låg i hans väg och om det inte var något där, så gick han till något som han kunde sparka på... Jag blir inte klok på det barnet ibland! När det var middag satt han och åt så fint, spaghetti med köttfärssås blev det idag. Sen gick vi ut på balkongen en liten stund och när jag tyckte det började bli dags för nattning frågade jag om han ville bada. "Atooo!" sa han och sprang till badrummet. Han är så söt, för när han vet att han ska få bada så tar han gummimattan som ska ligga i botten av badkaret och slänger ner den där i. Och när han har fått komma ner i badkaret så slår han på mattan så att den fastnar ordenligt och så säger han "atooo!".

B & M kommer hit om ett par timmar. Ska faktiskt blir riktigt kul, för båda dom är korkade som nötter! Nej, men det är jätteroligt att umgås med dom. Fast imorse var jag måttligt irriterad på B, han kom in och väckte mig halvelva... Jag so mvar barnledig och allt, haha! Ungarna hoppade på mig, han drog mig i armen och ja, Gud vet allt dom gjrode för att få upp mig ur sängen.

Nu måste jag gå in för att hänga tvätten som precis blev klar. Eftersom jag är riktigt snabb just nu så hinner jag t.om tvätta en maskin till!

GRATTIS MELISSA!

Såklart går det ju inte ladda upp en bild just nu, men jag fixar det sen.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback