Nu har ...

Nu har kära syster vaknat, så jag väntar bara på att hon ska fixa sig i ordning så att vi kan gå ner på stan.

Skrev det där för flera timmar sen..

Nu är vi hemma igen, har varit nere på stan ganska länge idag! Vi träffade T och käkade lunch på gamla Eagle, sen gick vi till lekparken. Ticke vågar sig numera utanför sandlådan, han gick till klätterställningen (som har två ruschkanor) och började klättra lite där. Och så gungade vi ett tag, en sån där stoooor gunga som man kan ligga i. Efter det gick jag och fixade med ett papper som skulle lämnas in till soc. Träffade T igen, käkade glass, sa hejdå. Sen tog jag tag i något jag har velat göra länge; jag piercade mig igen! Jag trivdes så himla bra i min piercing, men när jag tapapde den och inte hittade staven igen så orkade jag inte ta tag i saken. Men nu är det gjort och jag är 400:- fattigare. Jag fick ju t.om. rabatt med 100:- så jag ska ju inte gnälla.
Vi har hunnit handla också, så ikväll blir det tacos! Jag har inte ätit det på evigheter känns det som, så det börjar bli dags nu.

Imorgon kommer mamma hit, hon har sytt 2 par shorts till Ticke och så har hon sytt 1 eller 2 bandanas också. Skitsnygga tydligen! Min mamma är superbra på att sy saker, hon sydde ganska mycket till Ticke när hon bodde i Örebro. Och hon har börjat göra tändarfodral, cigarettetuin (tyg) och massa annat som kan vara bra att ha. Hon gör även halsband, armband och örhängen. Hon är grymt duktig och har redan hunnit sälja en hel del grejer. Ingenting av det hon gör är det andra likt, så man är ju ensam om att ha sådana smycken / accecoarier.

Nu ska Ticke få mat.

Snällheter
Postat av: Therese

jag vet hur det är med solen... har oxå solen in i rummen typ hela dagen och såklart är det köket, vardagsrummet och vårat sovrum som den kommer in i... vibba när du är inne på msn


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback