Paint is the shit!

Nu sover min ögonsten. Även fast vi har våra små (stora) krig ibland, så älskar jag honom fortfarande mer än allt på jorden. Ibland känner jag mig nästan elak när jag nattar honom och det är bara för att han skriker och skriker... och skriker. Men nu sover han äntligen och jag kan slappna av lite och utnyttja min vuxentid till någonting kreativt. Eller kanske bara kreativt tänkade. Imorgon ska jag försöka få lite hjälp av Sofie med ommöblering. Jag vill flytta hennes säng så att den står någonstans där hörnbokhyllan står just nu. Och så måste jag få ordning i hallen. Ska spika upp lite nya tavlor imorgon om jag får tid över till det, vilket jag garanetar kommer få.


Såhär ser det ut just nu i vardagsrummet. Färgerna är dock fel.

Jag har beslutsångest över vad jag ska välja. Ska jag börja plugga igen eller ska jag börja jobba igen? Jag har ingen aning om vad jag ska göra, jag vet inte ens vad jag vill. Min högsta dröm är att öppna egen restaurang, köpa någon liten skitkrog någonstans och göra om till en bra, billig och bekväm krog. Som det ser ut just nu kommer det aldrig gå i uppfyllelse. Annars får jag väl hjälpa mamma med hennes lilla shop som hon ska öppna så småningom. Jag ska försöka fixa i ordning en sida till henne, en webbshop, men jag behöver prisförslag från henne. Jag ska se till att hon fixar det här, att det går bra. Hon ska förresten sy en ny klänning till mig! Det ska vara en halterneck-klänning med dragkedja antingen i sidan eller i ryggen och så ska den gå till knäna typ. Jag vet inte vad jag vill ha för färg på den dock, så har du något förslag är du välkommen att skriva!

Såg häromdagen att jag hade fått en kommentar från en anonym person. Den här personen ville at tjag skulle berätta om mig själv, vad jag tycker om att göra osv. Jag ska försöka knåpa ihop ett litet inlägg om det, men vi får se hur det går...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback