Xylofon, asp, berg.

Jag har läst ett par inlägg i min blogg. Jag mådde nog inte så bra i september -07. Chris dog, och jag tänker fortfarande på det. Allt som har med september -07 är som bortblåst egentligen. Jag försökte prata med en person om Chris för ett tag sen, men det var som att han aldrig hade funnits.
Den här månaden har också varit ganska jobbig. Morfar gick bort, helt övergiven på ett stort sjukhus... Och det bara för att hemmet där han bodde inte letade reda på numret till morfars andra två barn. Det är något som jag ska ta upp med dom. Ska det ta en hel dag innan man får reda på att ens släkting har gått bort? Nästa gång kanske det tar flera dagar, veckor, månader? Eller inte, för dom har ju så stor koll på det där. Och ställena är ju inte underbemannade. Eller? Jaja, nu ska jag gå ut och röka en cigarett, sen ska jag börja värma på mat till lilla T.

-

Man, I feel like a woman!

Snällheter
Postat av: JENNA

sälen? neeeeeääj?


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback