Bara 173 till.

Christopher och Sofie är alldeles strax hemma igen och när klockan är kvart över är det dags för mig och Christopher att sticka iväg. Vi ska ju åka till Jakan och vara där tills på lördag morgon någon gång. Då åker vi hem och träffar T, för det är egentligen hans helg med Ticke nu. Jag tänkte att det kunde vara roligt för Ticke och Kevin att leka med varandra, därför tar jag med honom dit. T och Ticke träffas ändå ganska ofta, trots att det är umgängeshelg med T varannan helg. Jag är så glad att Christopher har en pappa som bryr sig om honom, som älskar honom och som skulle kunna göra vad som helst för honom.
Jag har sett första avsnittet av SATC nu, och det var inte så bra som jag trodde att det skulle vara. Har inte sett första säsongen av det och det var därför jag hyrde den. Jag har förresten tjänat ihop hela
827 poäng på gratisbio.se nu! Jättesmidigt när man inte har råd att gå på bio eller när man inte har råd att gå och shoppa. Behövs bara 173 poäng till så har jag ett presentkort på 300:- att handla för.
Nu ska jag packa i ordning det sista jag och Ticke ska ha med oss till Jakan, sen är det dags för oss att rulla ut med vagnen. En riktigt händelserik dag för christopher har det varit iallafall.

Snällheter
Postat av: anne

Det finns perioder i livet då man måste trolla med knäna för att få pengarna att räcka till. Under dessa perioder är man glad om man har flaskor att panta, sa en tjej till mig en gång.

Postat av: Petra

Jo men vi tre på bio,

det blir kalas bra!!



Ciao!

2008-06-26 @ 22:35:02
URL: http://skrutta.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är klart att jag kommer sakna dig oxå. Ja du.. Du får hålla ställningarna nere på stan tills jag kommer tillbaka. så kan vi ju fortsätta när ja kommer hem. O självklart så kommer jag höra av mig lite då o då. Du får ha så skoj här nere oxå. Puss & Kram =)

2008-06-26 @ 22:41:41
URL: http://mizzycarro.blogg.se/
Postat av: anne

Jag såg SATC i kväll.. Du kan läsa på bloggen...

2008-06-28 @ 23:34:40
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback