En heldag på stan.

Jag och christopher skulle egentligen träffa en kompis idag, men det gick åt skogen. Vi hittade inte varandra och eftersom hon inte hade så mycket tid till övers för oss så hann vi inte ses idag. Tråkigt, men sånt är livet ibland. Istället gick jag och Christopher omkring på stan och kikade i massa butiker. Hade tänkt ta lite bilder på både honom och mig idag, men kameran ligger hos mamma så det gick inte heller. Vi var inne på Eden och tittade lite och jag hittade en spaghettiburk som jag köpte, har letat helt febrilt efter en fin sådan, men jag hittade ingen någonstans! Men idag vände oturen och ajg hittade både en sån och en kaffeburk som jag köpte! Köpte även ett kom-ihåg-häfte som sitter på kylskåpet nu, så nu kommer jag aldrig mer glömma saker! Haha, drömma går ju alltid...

Idag ahr det varit en lite bättre dag än vad det brukar vara, trots att jag håller på att få migrän. Christopher har inte varit så bråkig som han oftast är, han har varit ganska lugn och glad faktiskt. Och så vilade han i nästan två timmar efter lunch, fast när han vaknade var han bara förbannad på allting. Då ville han inte åka vagnen, inte bli buren, inte gå själv... Han ville inte ens ha glassen som jag köpte sen.

Nu sitter vi ute på balkongen och andas in frisk luft, Christopher leker med en kastrull och ett kastrullock som han hittade i skåpet i köket och jag sitter här och skriver. Ska värma på resterna från igår tänkte jag, pastagratäng är alltid godast dagen efter!

Vad är din favoritmat? :)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback