En timme, kors i taket.

Nattningen tog bara en dryg timme idag. Skönt, kan jag lova, för nu kan jag slappna av lite innan det är sängdags för mig. Ska se på SATC med syster min och så ska vi äta lite popcorn, mums! Fast jag tror nog att jag vill titta klart på Heroes först, det är en världsbra serie! Har bara två avsnitt kvar nu av säsong 1, nästa gång blir det säsong 2.
Sofie står och diskar, så jag ska nog sätta igång med poppningen.
Märker att det är fler och fler som börjar läsa min blogg, men det är inte så mycket kommenterande här. Lite tråkigt tycker jag... Eller är det bara det att det är jag som skriver så tråkiga inlägg att man inte vill kommentera?

Snällheter
Postat av: anne

Re: Tyskland-Turkiet. Blodvite uppstod i 1:a halvlek och stämpelapparaten åkte fram!

Tillbaka till tv-soffan...

Postat av: Carro

hej vännen. Är de inte tänkt att man ska få skriva vad man vill. Vare sig de är tråkigt eller inte! Kram

2008-06-25 @ 22:29:55
URL: http://mizzycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback