Fel sida.

Jag vaknade på helt fel sida i morse. Jag vet inte om det beror på att jag har fått sova aldleles för lite i natt, men antagligen är det så. Nattningen tog flera timmar igår, Christopher ville inte gå och lägga sig, så efter typ fyra timmar nattning var jag så nära på att bara ge upp allting. Vid halvtolv gjorde jag i ordning en flaska välling och då somnade han ganska snabbt. Jag hade redan provat ge honom välling, jag la honom bredvid mig i sängen, jag gick ut ett tag och lät honom vara i fred, jag sjöng för honom... Ingenting dög. Men till sist somnade han ju iallafall och då kunde jag börja andas ut.

Sofie står i duschen just nu, hon ska åka iväg till jobbet om två timmar, så innan dess hoppas jag att hon hinner få undan disken. När hon har åkt ska jag städa undan hennes grejer i vardagsrummet, ska ställa upp sängen där också så att hon får en egen liten hörna.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, C och M kanske kommer hit lite senare. Vi får se hur jag känner mig då, just nu har jag jätteont i huvudet.

Jag ska nog gå och se efter om Sofie är klar snart för jag tänkte bada Ticke och låta honom plaska ett tag :)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback