God morgon, eller?

Jag tror att Christopher vaknade på fel sida i morse för han var jättearg. Vi låg i sängen och drog oss tills klockan var halvtio, sen gick vi upp och åt frukost.
Jag köpte en ny tröja till Christopher häromdagen förresten. En röd T-shirt med en vit tröja under (ska lgäga upp bild på lördag) och så står det Mr. Bump. Trycket är en rund figur med bandage på huvudet, tyckte den passade så bra till Ticke eftersom han dunkar huvudet i allt och alla hela tiden ^^
Nu är det dags för mig att gå in igen, sitter ute på balkongen och röker min morgoncigg. Och vet ni vad? Jag planerar att ta ett uppehåll med rökningen!
Något bra tips på hur jag kan göra för att det ska fungera?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback