Gummistövlar och byxben.

Idag har vi varit nere på stan, träffade C och M. Köpte ett par gummistövlar till Ticke och ett par nya byxor och en tröja. Gummistövlarna behövs verkligen, han älskar att plaska omkring i vattenpölar som dyker upp jämt och ständigt. När vi hade fixat allt det och ätit lunch så gick vi till Slusstugan och satte oss. Christopher fick smaka mellanmål "banan med youghurt och havre" och det tyckte han om! =)

Nu har vi precis kommit hem och lillen ligger och vilar middag. Ska snart börja laga mat, det blir kassler, ris och ananassås idag. Supergott!

I helgen är jag barnledig, Christopher ska vara med sin pappa då. Jag vet inte vad jag ska göra, kanske bara är hemma och vilar upp mig inför dom kommande två veckorna... Fast A-K och N frågade om jag kan vara barnvakt åt deras två yngsta på fredag så att dom kan få ta med sig grabbarna på Gröna Lund. Vi får se hur det blir, jag har ju ingenting att åka på just nu.

Nu ska jag kolla upp hur många poäng jag har samlat på mig :)
Vill du ha biobiljetter eller presentkort?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback