Hemma igen.

Nu är jag hemma igen. Jag har haft en helt underbar helg, i fredags var jag med L och M och några till på PG, sen gick vi till Riddarn. Igår blev jag kidnappad till Gröna Lund, körde 5-kamp (och jag förlorade), drack lite vin och sånt och hade allmänt trevligt. När vi skulle tillbaka till Jakan åkte vi limotaxi! Dom beställde in 2 flaskor skumpa av chauffören, så vi hade aproligt i bilen också! När vi kom till Jakan gick vi till PG och hade kul där ett tag också. I fredags unnade jag faktiskt mig själv ett par nya skor. Skitsnygga, jättebekväma (om man inte slagit i tårna såklart..) och alldeles, alldeles undebara! Gud, vad jag älskar dom skorna! Det är perfekt hög klack på dom och färgen är fin (svart med guldiga kanter) och jag älskar dom!
T ligger i sängen med Ticke och nattar honom, så jag fick en extrapaus nu på kvällen.
Dags för mig att gå in igen, internet funkar ju bara ute på balkongen.
Jag har förresten bar  98 poäng till, sen har ajg presentkort på 300:- i vilken butik jag vill (har för mig att presentkortet är giltigt i typ 60 butiker).

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback