Livets innehåll.

Ja, i natt sov jag hos lilla T. Ska göra det i natt också, för jag har en hel del grejer att ordna upp.. Ska nog ringa och sjukanmäla mig från jobbet imorgon så att jag hinner fixa klart allting innan tiden rinner ut. Christopher är med Nathalie och Max i Uppsala, han kommer hem imorgon igen <3

Här är förresten min kusin i Talang 2008, hon kom dock inte med i finalen och det här klippte dom tydligen bort.

Jag är så sugen på chips och godis och en bra film och lite mys men det får ta och vänta till bättre tider. Och sm vanligt har jag ju inget internet hemma, men jag ska försöka fixa det på något sätt iallafall. Nu ska jag fixa i ordning mig så att jag och T kan sticka iväg. :)

Snällheter
Postat av: Maria

det var läääänge sen nu :<


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback