Middagsvila och tips (?).

Nu har lilla grabben precis somnat, förhoppningsvis sover han dom två timamr som behövs för att han ska vara glad och pigg resten av dagen. Jag sitter ute på balkongen och myser för mig själv, det blåser rätt kraftigt ute så rutorna skakar jättemycket =/
Jag försökte få i Christopher lite lunch, rester från igår, men han ville inte ha. Han satt och sa "babaaaa" flera gånger så han fick en banan istället.

Det går jättebra att ha Sofie boende här, hon sköter sitt och jag sköter mitt (fast jag är ju lite av en slavdrivare, haha). Har fått in hennes kläder i garderoben idag och så håller jag på att tvätta dom smutsiga kläderna. Hon slutar jobba klockan 17 så när hon kommer hem är det dags för middag, lite lek och bus och så ska jag och Ticke bada för vi gjorde inte det nu på morgonen.

Min mamma fyller 52 år på torsdag. Har du ett bra tips på något jag kan ge henne i present? :)

Snällheter
Postat av: sofie.

är du LITE av en slavdrivare????? mycket, syrran, mycket! :P

2008-06-24 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback