Sex and the city och nattbad.

Nu har vi ätit middag, så nu är det alldeles strax dags för mannen i huset att bada innan det är dags för nattning. Ska få Sofie att diska också, så det blir gjort innan vi ska se på Sex And The City. Jag har fått hem säsong 1 från LoveFilm, nästa gång blir det säsong 2 :) Jag ska försöka gå och se filmen också...
Är det någon som har sett den? Är den värd att se? :)

Snällheter
Postat av: anne

Re: Ja, barn går igenom olika perioder, men oavsett så är du den bästa mamman (och enda mamman) Christoffer kan få.



Annars: Jag har inte begripit mig på SATC. Prata sex, ska det vara något nytt det? Jag har sett delar av två avsnitt och förstår inte vad som är the big deal.Men bara för att ingen ska säga att jag inte vet vad jag snackar om funderar jag på att se filmen.

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack!

Ving-tävlingen gick ut på att man skulle få så många besök som möjligt till sin tävlingssida, så jag satte upp en länk några gånger på min blogg. Jag gjorde det några gånger, samt satte upp en banner vid sidan om bloggen.

Jag fick flest klik på min länk och vann första priset , tack vare alla läsare!

2008-06-25 @ 21:09:50
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: anne

Re: Äh, inte behöver man förklara sig om man gillar TV-serier! De som gör dessa serier har nog gjort värsta målgruppsanalyserna och vet precis vad som går hem.



Om "Vänner" är på så kan jag inte slita mig, oavsett vad jag gör, oavsett om jag sett avsnittet 100 ggr tidigare.



Nu ser jag på fotboll!

2008-06-25 @ 21:39:57
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback