Tidig morgon.

Jag vaknade före Ticke idag igen! Det har inte hänt många gånger, men nu på sistone så tycker jag att det har hänt iallfall 3 ggr / veckan. Christopher vaknade visserligen tio minuter efter mig, så det var inte lugnt i huset så länge :)
Jag har precis duschat och gjort mig i ordning, ska iväg till centrum nu och köpa ltie välling till Ticke.

Sofie har precis flyttat in här. Hon ska bo här "tills vidare". Jag får matpengar och så för henne, så jag kommer inte försörja henne på samma sätt som jag försörjt andra tidigare :) Men sen när hon har flyttat härifrån så tänker jag bo själv iallafall i 2 månader. Jag har inte bott själv en enda gång sen jag och T flyttade isär ^^

Nu ska jag packa i ordning oss, för vi ska gå nu :) Jag ska försöka uppdatera på söndag igen om jag har tillgång till internet då =)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback