Värdet och vädret.

Nu har jag hunnit tvätta två maskiner, jag har tagit ett långt, varmt bad, ätit lunch, plockat undan på golvet i sovrummet och slängt i ytterligare en hög tvätt i maskinen. Det som återstår innan min dag är fulländad just nu är att jag får mitt bostadsbidrag. Har fortfarande inte fått det och det kommer alltid den 26:e. Jag hoppas att det kommer in senast imorgon.. Ska in till Pergola idag och lämna in mina tider hade jag tänkt också, så att jag får min lön någon gång. Och så ska jag gå förbi Skagen och kolla om jag kan få min lilla lön därifrån också. Det skulle inte sitta helt fel nu, för hyran ska in snart... Jag har fortfarande inte fått mina kopior på lönespecifikationerna från PG, undrar varför det tar sån tid...

Nu ska jag sminka mig och sen ska jag packa i ordning lite kläder som Ticke kan ha när vi är i Jakan.

Visst är det fint väder ute nu? :)

Snällheter
Postat av: Emma

Här har det regnat hela dagen. Nej vid fem blev det sol sen dess har det varit jättefint :)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback