Yeah, snart har jag det!

Snart har jag mitt presentkort, men det blir inte på 300:- utan på 500:-! Behöver bara några få poäng till så har jag det. Det är ju så himla smidigt att få hem biobiljetter eller presentkort, titta här!
Christopher ligger och sover, han somande när T hade varit inne i rummet hos honom i mindre än  t v å  minuter! Helt otroligt, jag börjar fundera på om Ticke har något emot sin egen lilla mamma. Jag vet att det inte är något sånt, men det känns så ibland.
Nu ska jag gå och sätta mig i soffan med T och titta på TV.
Vet du någon bra film som går på bio?

Snällheter
Postat av: Emma

Haha, ja mycket kläder blir det! Skulle egentligen behöva ha tredubbelt så många garderober för att få plats med allt. Nu blir det så att man bara orkar ta det som ligger ytterst på morgonen.



Vad fin du måste vara i din sons kläder! ;) Vad jag förstår är att han inte såå gammal så det måste vara en syn för gudarna (eller vad man nu brukar säga...)!! ;)



Ha det så bra! Kram//Emma



Ps. Jag har för mig att jag läst din blogg förr, har du bytt adress eller nåt?? Ds.


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback