Min nya Wasser Maxx är min nya, stora kärlek!

Jag tror minsann att jag har glömt att berätta att pappa och C var här i söndags. Det var riktigt kul att dom kom hit, det är ju inte så ofta jag och pappa träffas nu för tiden... Och C har jag inte träffat på hur länge som helst. Dessutom tycker jag att det är roligt att Christopher fick träffa sin morfar, han känner ju inte honom så bra så jag skulle bara bli glad om dom kunde lära känna varandra ordentligt igen. Anledningen till att pappa och C kom hit är för att jag fyllde år den 20/9 och pappa fyllde år den 1/8, så vi skulle byta presenter med varandra. Vet ni vad jag fick?


Ja, det är en Wasser Maxx! Jag älskar den. Jag dricker inte kolsyrat vatten i vanliga fall, men den här kolsyran är så mild så min stackars hals klarar faktiskt av den! Jag är helt och hållet förälskad i den...

Imorgon ska jag lämna Ticke på dagis, sen ska jag ta itu med några viktiga ärenden... Ska bl.a. åka in till Stockholm och hämta min älskade lilla plånbok och så ska jag knalla över till Farbror Blå en liten stund också...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback