Yeah, baby!

Jag blir helt galen! Christopher fick lägga sig vid 11-tiden för att vila och han vaknade igen för 45 minuter sen ungefär. Ända sen dess har han skrikit, gapat, sparkat, slagit i dörrar och varit allmänt för jävlig! Nu har jag lagt honom i sängen igen och han ligger och skriker och dunkar huvudet i spjälorna. Och, nej. Jag tar absolut inte upp honom nu när han är på sitt värsta humör. Jag låter honom hellre lugna ner sig, så att vi kan sitta och mysa en liten stund innan vi åker iväg... Vart vi ska? Ingen aning. Hm, jag måste in till Stockholm och gå till polisen för min plånbok ligger där hos dom!

Jag måste ner på stan här i Södertälje också och lämna in lite papper till soc.
Får väl se hur smidigt det går, för Tobbe har min hyresavi och min elräkning... Jaja, det löser sig nog. Nu ska jag gå ut och röka, och sen gå in till Christopher och kramas lite grann med honom.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback