And you didn't come around.

Tänk vad lustigt det kan vara... Man ber någon sluta läsa ens blogg, eftersom personen tydligen inte gillar det som skrivs. Det är ju fortfarande det jag tycker. Om det är någon som tar illa upp av min blogg eller inte klarar av att läsa vissa saker så borde man låta bli att klicka sig in hos mig. Jag skriver om jag har tråkigt, om det är något som har hänt som jag vill berätta om eller om jag lgäger upp en bild. Så enkelt är det. Jag kommer aldrig sluta skriva om det jag vill! Det viktigaste är ju att jag inte skriver ut namnet på personen som inlägget kan handla om. Det är också viktigt att jag inte hänger ut personen på något sätt så att folk förstår vem det handlar om. Och jag gör aldrig sånt...



På tal om att skriva blogg.
Therese är en vän till mig som bloggar. Hon och hennes man har en gemensam son, Elias, och P har en dotter, Emma. Det verkar vara så jobbigt för Therese och P, allt som har med amnälningar att göra... Men imorgon ska dom ju tydligen in till Stockholm och äta middag och bara mysa! Tänk om man hade den lyxen, haha. Nej, men jag och T  var ju faktiskt på bio häromdagen. Det var dock inte en bra film vi såg och jag rekommenderar inte att andra ser den.

Nu är det dags för mig att röka, sen ska jag nog ringa T.

Snällheter
Postat av: Carro

det där hjälpte inte mig mkt. Han fanns ju med i frida o där fanns det oxå en bild. men är inte de där han som va med i ett pogram på 5:an?? Han såg bekant ut!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback