Bröstdängan.

Jag har vabbat idag. Christopher hade lite feber natten till idag, men har varit feberfri hela dagen, så imorgon blir det dagis för honom. Det kan ju ha varit så att han bara var ilte varm för att han låg helt inbäddad i sitt tjocka täcke... Men jag tar helst inga risker så. T slutar tidigt idag, så han är hemma hos mig om ungefär en timme! Ska bli skönt att vi kommer kunna sitta i lugn och ro och prata om saker och ting, sånt som vi aldrig hinner prata om annars. Jag är förresten lat idag, så jag gör ingen matlåda till jobbet imorgon. Får köpa en sallad på pressbyrån istället. Tonfisksalladen därifrån var helt ok, men jag vill egentligen göra min sallad själv...

Jag går och plockar lite nu, ska försöka röja upp ordentligt i hallen och vardagsrummet. Jag måste åka ner till källaren egentligen och ställa mitt gamla datorbord där. Ja, man får göra det om man inte har möjlighet att köra iväg det till tippen. Och så har jag en gammal TV-bänk i hallen som ska ner till källaren också. Hah, jag kommer genast ha så himla mycket bättre plats då!


Bilden är tagen av Thessia, den 24/8-08

Ticke är nog världens sötaste förresten! Idag när jag skulle byta blöja på honom så höll han på att sparka och ha sig, så jag sa till honom flera gånger att sluta sparka på mig. "Spaaaka!" vräker han ur sig och tar sats med benen och dänger dom rätt på mina bröst. Ja, det gjorde sjukt ont, men jag överlevde.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback