Den är på väg mot döden...

Jag vet inte riktigt hur allt har gått egentligen. Ibland bara är man och även jag måste bara få vara. Det är förresten något fel på inställningarna till min skärm, T. Vad har du gjort med min datoooooor? Helt ärligt så vet jag inte om den här bloggen kommer leva länge till. Jag har ingen ork till den. Jag kanske startar upp en ny sen, efteråt... Ni vet, sådär som alla andra gör. Hah, varför kan man inte starta upp sitt liv på nytt? Jag måste börja om, för det är så många misstag som har skett nu.

Misstag? Ingenting är misstag. Man väljer själv den man vill vara, den man vill bli. Du gjorde ditt val och jag gjorde mitt. Alltså har vi blivit dom vi är nu... Fast i lite sämre kvalité.

Snällheter
Postat av: Carro

hej vännen. Vad är det som har hänt nu då? anledningen till att du skriver så här eller känner du dig bara helt off??

Vad händer ida då? Kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback