En dag med syster och systerbarn.

Idag har jag och Ticke varit hos Petra och dom och hälsat på. Hade det riktigt trevligt, Christopher och Claudia lekte väl inte så mycket... Dom bråkade mest om sakerna. Åt lunch hemma hos dom, någon oxfilégryta med ris och det var supergott! Christopher verkade också tycka om maten, för han åt upp nästan allting. När vi skulle röra oss mot t-banan plockade Petra fram ett par vinterskor som Claudia hade förra året, men som hon inte kunde ha längre, så Ticke fick dom istället. Och jag fick också ett par "nya" skor som hon inte använder längre. Riktigt snygga var dom!
A fick leka skomakare en liten stund, för klacken på min vänstra sko hade lossnat, så det var bara spiken som stack fram och eftersom jag fick med extraklackar när jag köpte dom från Din Sko, så tänkte jag att det var lika bra att fixa det på en gång.

På tisdag kommer Carro och N hit och äter kräftor. Fast barnen (N inräknad) får korv och pommes istället. Ska bli rätt kul att dom kommer hit, blir en liten isbrytare till den vanliga vardagen...

Nu ska jag gå och lägga mig igen, gick upp en liten sväng för att ta en nattcigg. Jag ska ju upp klockan 05.15 imorgon, så det är väl lika bra att jag avslutar här helt och hållet för kvällen... Annars fastnar jag och blir sittandes till tolv - ett någon gång.

Godnatt och sov gott! Vi ses imorgon.

Snällheter
Postat av: Carro

Det vet jag väl.. Att vi inte är tvingade alltså. Jag/vi vill mer än gärna komma upp o äta hos er imorgon.. Så vi ses halv 7.. =)

Puss o Kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback