Halka efter

Usch, jag hatar dom här kalla höstmorgnarna... Det finns nästan ingenting som gör att jag vill gå upp ur sängen! Det är så kallt på golvet och det känns som att det blåser kallt från alla fönster... Nej, usch! Sommar året runt, vad är det? Jag längtar verkligen tills jag har jobbat så pass länge att vi kan ta ett lån tillsammans och köpa lägenhet. Eller radhus, det skulle ju också sitta nådigt fint!

Jag dricker mitt jättegoda kaffe just nu och äter en macka.
Någonting jag hatar med att äta, vet ni vad det är? Jo, min visdomstand på högra uppesidan har kommit ut en liten bit och när jag äter fastnar det mat bakom den och blir som en hård klump. Det gör skitont att tugga och jag märker inte alltid att det fastnar mat där...

Nej, dags att göra oss i ordning. Trots att jag är hemma från jobbet idag så tycker jag att Christopher ska få gå på dagis. Han har varit borta så mycket redan sen han började och jag vill inte att han ska "halka efter" alla andra (tolka det som ni vill, jag vet hur jag menar..).

Snällheter
Postat av: Therese

kul att du bestämmde dej för att blogga igen, bara älskar din blogg


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback