Kan det vara så..

.. att jag har fått äggledarinflammation igen? Det skulle ju inte förvåna mig ett dugg, kan jag tala om! Fast det skulle lika gärna kunna vara så att det har samlats så många äggblåsor och att några har spruckit, för det har hänt mig ett par gånger. Sommaren 2004 var förjävlig med alla gynakutsbesök. Femton (15) gånger var jag inne på gynakuten då, på KS, och VARJE gång var det äggblåsor som hade spruckit, äggledarinflammation, äggstocks-blablabla, urinvägsinfektion, vätska i livmodern o.s.v. Det är så sjukt jobbigt att ha problem med det här! Enda gången jag inte har haft problem en endaste gång, var under graviditeterna.. Först och främst när jag väntade Ticke, då hade jag inga som helst problem med det överhuvudtaget. Efter honom fick jag ett missfall, december 2007, och under dom veckorna jag var gravid hade jag inte heller problem... GAH! Vad ska jag göra åt det här?

Jag är riktigt förbannad på min chef. För det första: Vi kom överens om att jag skulle få 80:- / timmen till att börja med. Nu visar det sig att jag inte kommer få det. Vet ni vad min nya timlön är? Någonstans mellan 65 och 70:- / timmen! Aldrig någonsing kommer jag förnedra mig så mycket att jag jobbar för minimilön! No way. Jag ska prata med honom imorgon och ställa krav på att jag ska ha minst 75:- (jag vet att det också är väldigt lite), annars går jag därifrån. Fast först ska jag bli medlem i facket...

Snällheter
Postat av: Therese

Jag tycker inte ens 80 kr är så mycket att hänga i granen, men inte 65-70... du är allt värd mer =)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback