Långa dagar för Christopher...

Första dagen på nya jobbet idag... Det gick bra. Hade jag jobbat på provision dom sista fyra timmarna så hade jag tjänat in runt 140:-/timmen, men efersom det var första dagen så gick jag på grundlönen. Imorgon däremot kommer jag gå över till provisionen istället, det är mycket bättre betalt så ju!

Från och med på måndag kommer Ticke gå låååånga dagar på dagis. Det är t.om. så att nattpersonalen på hans dagis tar över honom, för han kommer gå till klockan kvart över sex... Känns helt förjävligt, för nu är verkligheten här på riktigt. Han kommer gå från HALVÅTTA till KVART ÖVER SEX! Helt sjukt...

Snällheter
Postat av: Carro

Hej vännen. Hur går det på jobbet? O hur är det med er? Kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback