My bad, again..

Det är inte alla gånger man blir väckt av en arg busschaufför som har sprungit maratonlopp. Dom få gånger jag lägger mig i sängen när Ticke ska nattas, det är när han skriker så fort jag lämnar rummet. Ikväll var det ett sådant tillfälle. Jag tog med mig ett äpple och gick in i sovrummet, la mig i min säng och spelade spel på telefonen. I nästa ögonblick stormar T in i rummet och frågar om jag lever, vad det är som har hänt och varför svaaaaarar jag inte i telefonen?! Nästa ögonblick... Det var ju fem timmar senare! Det är andra gången den här veckan detta händer... Jag ville bara uppdatera lite snabbt och tala om att jag lever, såg att Therese försökt ringa mig också. Men hörrni! 27 missade samtal på bara någon timme... Slå det om ni kan!


Ticke tyckte in om att jag hade somnat och att hans pappa kom
inrusande och tjoade och hade sig... Men det är sånt man får ta
!

Snällheter
Postat av: Carro

jag kan slå dig.. Jag hade 52 missade samtal den dan då pappa fyllde 40.. alltså 7 år sen. =)

inget jag är stolt över.. Men ändå. Men du får inte göra så.. T ringde till mig oxå o t.o.m jag blev orolig.. =) Ha de gott

Postat av: Therese

vi blev ju oroliga ju, nästa gång skall jag göra så du slår ditt rekord =)

2008-09-06 @ 18:08:31
URL: http://thessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback