Nu är Tradera-biten avklarad...

.. och jag kan känna mig lugn. Jag har betalat allting på Tradera nu, det är bara en grej jag måste skicka iväg imorgon helst... Det är bara hoppas på att jag inte glömmer overallen och det hemma imorgon då, eftersom jag ska sticka iväg till Jakan äntligen! Jag och Christopher ska dit och hälsa på A-K och N, så vi kommer nog hem på lördag eftermiddag igen.
Jag har vunnit helsköna kläder till Ticke på Tradera, bl.a. en pullover från Po.P och en snygg tröja från MEXX. Gosh, jag älskar att köpa kläder till pluttis! Häromveckan gjorde ju jag och T ett inköp till Ticke (
klicka här) som inte var alltför jättebilligt, men det var det värt! Han har både byxorna och bodyn och jag verkligen älskar dom! Förra veckan när jag var hos Polisen så upptäckte jag en "ny" barnbutik här i Södertälje. Jag har aldrig lagt märke till den förut och den har ändå funnits sen 14:e mars, alltså sex månader. Butiken heter Englagåva och har jättefina kläder för barn. När jag blir miljonär ska jag köpa varenda litet klädesplagg som jag gillar!

Nej, nu måste jag vila mitt högra öga. Det börjar göra väldigt ont i det... Ni vet när man får cigarettrök i ögonen hela tiden? Så känns det i mina ögon när jag får sår på hornhinnorna och det är ungefär så det känns nu. Godnatt, folket!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback