Oh my G O D !

Åh, GUD, vad skönt det var igår! I en hel timme fick jag ligga ner på mage och få elterapi, massage och rygg, axlar och nacke knäckta. Jag har aldrig varit med om något bättre (nej, allvarligt!) eller skönare tidigare... Fast idag har jag rejäl träningsvärk i axlarna och nacken, men det är ju sånt man får ta. När jag var klar hos Hälsans Hus gick jag ner till Dalparken och mötte upp T och TIcke. Vi gick åt mat och sen tillbaka till Dalparken. Efter en liten stund kom Tickes farfar dit, så jag och T begav oss därifrån, mot bion. Det hade jag inte heller berättat att vi skulle göra, för det visste vi inte själva. Vi gick och såg Arn - Riket vid vägens slut. Den var så himla dålig! Har ni sett ettan? Då behöver ni inte se tvåan...

Jag ska fixa mig i ordning nu, fast först ska jg ta mitt kaffe och gå ut och röka morgonciggen. SEN ska jag göra mig i ordning. Och jag måste klä på Ticke eftersom han ska till dagis idag. See you later!

Snällheter
Postat av: Carro

du skulle ju ringa mig igår.. =(

hur gick det på jobbet då..


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback