Om tjugo minuter ska jag..

.. vara redo att gå ut från lägenheten. Hah, det är ju en enkel match, men trött som jag är så. Ticke gick upp för tjugo minuter sen och jag har druckit tre koppar kaffe redan! T kommer bli galen när han läser det här... Höromdagen drack jag nio koppar kaffe eller något sånt bara på jobbet och jag jobbar bara 5 timmar om dagen. Jag ska inte fräta sönder magen med massa onyttigheter, men ibland bara måste man.

Apropå ingenting alls... Dagislämningen går relativt bra nu, han blir lite ledsen när jag säger hejdå, men jag kan ju inte bara gå därifrån utan att säga någonting. Men han är så snäll på dagis, leker med alla leksaker som finns, bråkar nästan ingenting... Det enda "problemet" är väl att han är en sån ensamvarg - han går omkring för sig själv oftast. Ibland hänger han med i leken, men det går oftast för fort för honom, så han smyger undan istället.

Senare i eftermiddag ska ni få se ett par riktigt snygga! Jag älskar dom! Tack så mycket Maria på jobbet, för att jag fick dom!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback