Över 600 bilder... BORTA!

Igår hände något som verkligen är tragiskt! Jag skulle fixa så att mamma kunde föra över bilder från hennes kamera till min dator, men medan jag höll på att installera hände någonting. När allt var färdiginstallerat skulle datorn startas om, så jag startade om den... Och då hände det! Datorn kraschade totalt. Jag kunde inte starta den, kom inte ens till inloggningssidan! Jag försökte startreparera den ett par gånger, men det funkade inte. Det fanns ett alternativ; man kunde säkerhetskopiera vissa filer man ville ha kvar, så jag gjorde det. Men när datorn väl startades upp igen var allting borta. Varenda liten bild, varenda fil... ALLT ÄR  B O R T A ! Jag har fortfarande inte smält det riktigt... Först ville jg bara springa ut på balkongen och hoppa ner, men... Nej. Förstår ni att det är över 600 bilder på Christopher som bara har försvunnit?! Jag kan fortfarande inte förstå det! Jag skulle kunna skriva ett meterlångt inlägg om det här, men det är bara slöseri med tid. Jo, förresten... Bilderna jag säkerhetskopierade är också borta. Jag hittar dom ingenstans! Gah, jag blir helt jävla gaaaaalen!

Uppmuntra mig med några snälla ord...


Snällheter
Postat av: Mamma

oj oj oj... jag var ju hos dej när det hände. Jag är precis lika ledsen som du :-( Men jag har iaf en massa bilder på er kvar på "min" dator, men jag vet inte hur jag ska få dom därifrån. Någon får komma och hjälpa mej att bränna av dom...

Postat av: Carro

Aj fan. det där lät inge roligt alls. Vi höll oxå på att förlora alla bilder i lördags-söndags natt..

Fattar inte vad som hänt. Men Nille lyckades rädda dom o har laddat ner dom på ett ubs minne.. Skönt eftersom det är bilder på Melissa som liten men jag beklagar verkligen. Det är aldrig roligt sånt där..

Puss o Kram =)

2008-09-08 @ 08:16:49
URL: http://mizzycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback