På promenad i Gamla Stan?

Idag är det lördag och jag har ingen aning om vad jag och Christopher ska göra idag. Vi kanske går ut på promenad bara, går runt lite grann... Vi får se hur det blir. Vi har precis ätit frukost och snart ska Ticke få bada. Det älskar han att göra! Senare idag kanske Carro, Melissa och N skulle komma hit, men det är inte säkert. Dom kanske ska åka till Farsta Centrum istället för Carro skulle få kläder och sånt i födelsedagspresent av N. Jag skulle också behöva lite nya kläder.. Eller i alla fall ett par jeans, fast min klagan varar inte länge, för det kanske jag ska köpa idag! Haha, hur många gånger har jag skrivit ordet "kanske" nu? Jag skulle vilja gå till HippoKids idag också och köpa ett par byxor till Christopher. Dom jag såg var skitsnygga! Från Katvig visserligen och jag är inte speciellt förtjust i det märket... Allt ser likadant ut från dom, det är äpplen, ränder och prickar. Äpplen, ränder och prickar. Ränder, prickar och äpplen. Ni förstår...

Nu ska jag gå ut och röka och efter det ska Ticke få bada! Förresten, han sa tröja igår för första gången! Utvecklingen går framåt igen (haha).

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback