Skelningskliniken #1

Imorgon är det dags för oss att åka iväg till skelningskliniken på Huddinge Sjukhus. Eftersom vi var där med honom i februari i år så ville dom göra en undersökning till på Ticke efter ett halvår (tydligen). Jag har för mig att vi sa att vi skulle få en tid efter drygt ett år (alltså år 2009), men fel kan man ha någon gång. Jag hoppas att Ticke ser 3D-bilderna... Gör han inte det betyder det antagligen att han skelar. På fredag ska vi till BVC för 18-månaderskontrollen. Egentligen vill jag ha med mig någon då eftersom han ska få spruta och jag är lite spruträdd (hur jag nu kan vara det..).

Nu ska jag nog gå och lägga mig... Innan klockan tolv! *kors i taket* Godnatt och sov gott! Vi ses imorgon.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback