Skelögda barn

Nu är vi hemma igen efter ett besök på skelningskliniken. Träffade en mamma där med sin 3-åriga dotter. Mamman var jättetrevlig och dottern var jättesur och grinig! Hon hade tydligen väldigt ont i sina ögon för att hon hade fått ögondroppar. Dropparna som man får, för att pupillen ska utvidga sig, gör att man blir väldigt ljuskänslig och om man inte har solglasögon eller keps så att det blir skugga för ögonen så får man väldigt ont. Stackare.. Christopher hade också väldgt ont när vi var på väg hem, han var jätteledsen och skrek och grät om vartannat. När vi gick ner för att köpa en macka till oss så var han helt rabiat! Det kom fram en uska till oss och sa: "Har din pojke fått tänder?" Jag nickade och fortsatte flundra ut vilken macka vi skulle dela på. "Får jag ge honom en gurka? Jag tänkte, om du kanske vill ha lite lugn och ro och slippa stressa dig igenom valet?". Tack så mycket! Det behövdes, kan jag lova!

Nu ska jag nog lägga mig och vila en liten stund... Får se om lilla Jocke hör av sig någon gång eller om han ska jobba idag igen. Som vanligt...

Snällheter
Postat av: Carro

o du ska snacka om att inte upt så ofta.. hehe


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback