Together we stay...

Jag fick pengar i födelsedagspresent av min mamma. Jag fick inte köpa någonting till någon annan, allt skulle vara till mig. Så dagen i ära köpte jag faktiskt en polotröja i lång modell från H&M, ett par nya skor från Din Sko (som jag har tittat på läääänge nu!) och ett par svarta strumpbyxor i bomullsmix från H&M. Jag fick pengar av mormor också, fast dom fick jag i måndags och då köpte jag mig en ny väska och en ny plånbok.
Imorgon ska jag jobba tillsammans med
Maria igen! Det är skitkul att jobba där, men det var lite jobbigt i fredags... Min röst var på väg att krascha sönder totalt och näsan var som en rinnande kran. Det kliade i ögonen, i näsan och t.om. i gommen. Det var jättejobbigt... Men jag krängde i alla fall iväg ett par grejer, så jag tjänade in lite grann. Grundlönen ligger på 90:-/timme och jag fick in 99:-/timme eftersom jag numera går på provision. Det känns skönt att man i princip bestämmer sin lön själv, gör man bra ifrån sig så får man tillbaka för det. Skitbra!

På tal om rosa grisar som flyger omkring ute just nu... Jag skulle skaffa mig en alldeles egen metroblogg för några timmar sen, men skiten funkade inte (läs: jag skrev fel i mejladressen), så nu kommer jag inte få något aktiveringsmejl och jag hittar inte mejladressen till deras support så att dom kan ändra mejladressen och lägga till ett t i den. Suck, det är jobbigt att vara jag och förvirrad ibland...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback