Ytterligare en lista.

Fullständigt namn? Sandra Johanna Kristensen (hette Korhola i efternamn förut)
Exakt ålder? 21 år och 2 dagar.
Vart bor du? Södertälje
Bor tillsammans med? Ticke och T ibland <3
Husdjur? Inget än så länge...
Färg på ditt hus? Jadu.. Trots att jag har bott i den här lägenheten i över två år så vet jag inte ^^ Brunt tror jag.
När är du född? 1987
Klass? Kom tillbaka när du frågar var jag jobbar istället!
Vilket år tar du studenten? Studenten?
Något jobb? Precis, det är det här jag pratar om. Jag är "Innesäljare".
När gick du upp i morse? Klockan åtta.
När ska du sova ikväll? Om ett tag tror jag.
Duschat idag? Nej, men imorgon!
Kramat någon idag? Ja, Ticke och T.
Pussat någon idag? Jaaops, jag har pussat på min son och pussat på T <3
Vad har du ätit idag?  Haha, jag kommer inte ihåg riktigt. Vet att det är pasta två gånger på samma dag iaf..
Dagens klädsel? Svarta strumpbyxor från H&M, svarta jeans från KappAhl, vit T-shirt från H&M och en polotröja (lång mdoell) från H&M. Svarta skor med blåa inslag från Din Sko.
Dagens smink? Ögonbrynen tog jag på mig först, sen mascara och rouge.
Dagens sötnos? Ticke
Dagens roligaste? No idea.

SOCIALT:
Har du många vänner?
Jag har väldigt få vänner, men lite fler kompisar.
Hur många har du kysst? Jaa... Haha...
Vem kramade du senast? Ticke
Hur många har du haft sex med? Okej, det är en lite för privat fråga, men ni som kan matematik borde kunna räkna ut att jag har haft en iallafall.
Hur många har varit otrogna med dig? Två.
Har du pojk-/flickvän? Pojkvän.
Vem pratade du med i telefon senast? T.
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Eftersom jag raderar massa meddelanden hela tiden så är det ett från igår:
"Tja snygging! Jag saknar dig. Vad gör du? King.com fortfarande? Jag ska upp till Fornhöjden nu.. Puss"
Det var från T.

FAVORIT :
Film?
För tillfället är det 8mm.
Låt? Fairytale gone bad - Sunrise Avenue
Mat? T's bacon-tjosan med pasta.
Dryck? Coca-Cola och vatten!
Färg? Svart, rosa, blått och brunt.
Stad? Köpenhamn.
Land?  Danmark.
Ämne i skolan? Svenska och musik
År? 2004, 2005, 2006, 2007, 2008

SENASTE :
Personen du tänkte på?
Carro ^^
Personen du kysste? T.
Gången du spydde? Jag vet inte.
Gången du grät? Igår kväll. Jag har kommit in i en liten depperiod nu, så det kan komma när som helst, men oftast när jag tittar på TV.
Pizzan du åt? Capricciosa och Hawaii på samma dag. Jag och T delade på två pizzor.
Gången du var i Göteborg? Det var när jag gick i nian.
Gången du var i Stockholm? Fredags.
Personen som såg dig gråta? Alla som var på morfars  begravning.

ANTINGEN ELLER :
Svart eller vitt?
Svart
Hund eller katt? Katt
Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa <3
Tv-spel eller datorspel? Datorspel (helst såna som finns på King.com)
Singel eller upptagen? Upptagen.
Hångla eller puss? Puss.
Lunarstorm, helgon eller Playahead? Helgon.net
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad, men det händer ju inte längre ^^
Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
Svart hår eller blont? Blont.
Blåa ögon eller bruna? Bruna.
Choklad eller lakrits? Choklad.
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Högerhänt eller vänsterhänt? Höger.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback