Tröttare än tröttast...

Haha, tror ni att man är trött när man ska gör kaffe och häller i vällingpulver istället för kaffepulver? Jag gjorde det alldeles nyss, men jag hann stoppa mig innan jag startade upp kaffebryggaren... Så jag får faktiskt vanligt kaffe idag, trots allt! Christopher har precis badat och ätit frukost. Hans frukost består av en endaste liten macka. Jag försöker få honom att äta lite mer på morgonen, gröt t.ex. men han gör inte det. Förut kunde hn äta hur mycket som helst, men numera så vill han inte.

Jag ska förresten hälsa från Ticke!

,hbbhbhbhbhxhssjnsa jöjkg ,  zq2h. ..........jhhjjhjhhhhjhhhhl,,lö,lööl,,Eeee--.wdwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
'
         

Snällheter
Postat av: Carro

Hej vännen. Hur gick de i lördags? Tänkte på en sak är inte A-K gudmor till Ticke? Melissa är magsjuk så vi har det riktigt roligt här hemma.. Eller nåt. Ingen av varken jag Nille eller Melissa har sovit mkt i natt. Mel har spytt o vi har bytt sängkläder o badat mitt i natten. Skojigt va? Tror att Mel har ätit något konstigt. Så fort hon fått i säg någon mat så tar de 3 min så spyr hon.. =( Tycker så synd om henne. Jag är VERKLIGEN JÄTTE ledsen att jag inte kunde ställa upp.. :'(


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback